سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

بحث و گفتگو

بپرس و خودداری مکن و شرم مدار که این دانش را نه متکبّر و نه کمرو فرا نمی گیرند . [امام باقر علیه السلام ـ در پاسخ به پرسشهای ابو اسحاق لیثی ـ]

 RSS 

کل بازدید ها :

13623

بازدیدهای امروز :

1

بازدیدهای دیروز :

3


وضعیت من در یاهو

یــــاهـو


درباره من


لوگوی من

بحث و گفتگو

 پیوندهای روزانه

سلام [20]
[آرشیو(1)]


 اوقات شرعی


لوگوی دوستان



 لینک دوستان

پر پرواز
PARANDEYE 3 PA


اشتراک

 



[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

حودم تاریخ سه شنبه 88/6/3 ساعت 8:17 عصر

زولبیا بامیه اش رو زیاد کنن بهتر می شه

�����������

ماه رمضانه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم . آخه دارم دنباله ۶۰ تا گدا میگردم !!! روتو حساب کردم!!!!!

�����������

مناجات غضنفر باخدا : خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر ۴ سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن

�����������

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, ماه رمضان تا پایان مهرماه تمدید گردید

�����������

توی آسمون دنیا هر کسی ستاره داره چرا وقتی نوبت ماست آسمون جایی نداره

�����������

کاش در این رمضان لایق دیدار شویم. *** سحری با نظر لطف تو بیدار شویم

�����������

عید فطر مبارک ( رصد خانه ی اردبیل )

�����������

به غضنفرمیگن پاشو سحره. میگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ میزنم

�����������

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن

آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه

�����������

غضنفر ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه

دوستش بهش میگه سحر صدات کنم؟؟

غضنفر می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره

�����������

شب عید فطر حاجی میره رو پشتبام که ماه رو ببینه شلوارش پاره بوده از پایین داد می زنند حاجی ما دیدیم میگه هر کی دیده بخوره ما که هنوز ندییدم !
�����������

خدایا

یادم بده

یادم باشه

یادت باشم

به حیف نون میگن تو که روزه نمی گیری،

چرا سحری می خوری؟ می گه نماز که نخونم،

روزه که نگیرم سحری هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟

�����������

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
تمام طول هفته را در انتظار جمعه ام
دوباره صبح، ظهر، غروب شد نیامدی
اللهم عجل لولیک الفرج.

�����������

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری

�����������

ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت

کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز

باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

�����������

امام صادق-ع:

خواب روزه دار عبادت،

خاموشی او تسبیح،

عمل وی پذیرفته شده

و دعای او مستجاب است."

�����������

فرا رسیدن ماه ضیافت الهی بر شما و خانواده محترم مبارک باد

�����������

حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران مبارک باد.

�����������

آمد گه آمرزش و شهرُ الله عظمی

توفیق خدایا، تو ز ما سلب مفرما

�����������

شد باز در رحمت خالق به روی خلق

چون ماه مبارک ز افق گشت هویدا

مژده که شد ماه مبارک پدید

�����������

 




 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com